Drukowanie ulotek reklamowych to ciągle jedna z najpopularniejszych i najtańszych form reklamy poza internetem. W tak zwanym ‚szczycie’ w ciągu kilku godzin można rozdać nakład pięciu tysięcy sztuk w centrum miasta. I w ten sposób poinformować potencjalnych klientów o otwarciu nowego punktu usługowego, poszerzeniu menu pobliskiej restauracji oraz o atrakcyjnej promocji dostępnej tylko do końca miesiąca.

Wiele firm swoje ulotki dołącza także do paczek z zamówieniami złożonymi przez internet, zwiększając tym samym ich zasięg i skuteczność.
Choć hasło ‚ulotka’ kojarzy się jednoznacznie, pokażemy Ci, jak różne może zyskać oblicza. Od zwykłej malutkiej karki do rozdania w tysiącach egzemplarzy. Poprzez ulotki DL do zawieszania na klamkach, aż do składanych, foliowanych, starannie wykonanych mini-folderów z pełną ofertą Twojej firmy.
Rodzaj podłoża ani format nie stanowią dla nad żadnych ograniczeń.